Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
| | |
|
Ремонт безкамерних шин
Для герметизації безкамерних шин часто використовують джгути, просочені анаеробним складом. Після введення джгута в отвір припиняється надходження повітря до анаеробного складу, останній заверждуеться, ліквідовуючи прокол.
Того, хто спостерігав за ремонтом безкамерних шин в шиномонтажі, напевно здивували простота операцій і час на їх виконання. Всупереч думці водіїв із стажем, ремонт безкамерних шин, набагато простіше від ремонту шин з камерами. Отже якщо ви навчилися міняти лампочки, що перегоріли, без звертання в автосервіс і вам це приємніше, ніж поїздки і присутність на сервісі, то можна навчитися і самим ремонтувати безкамерні шини. Найцікавіше, що безкамерну шину навіть не розбортовують, а саме це найнеприємніша і трудомістка операція при ремонті шин з камерами. Більш того, якщо вдалося знайти місце проколу шини, то її можна відремонтувати навіть не знімаючи з автомобіля.
Для ремонту безкамерних шин необхідний спеціальний набір для ремонту. У продажу є достатній вибір таких наборів. На вартість можна не звертати уваги, оскільки ці витрати швидко окупаються. Основним предметом будь-якого набору можна рахувати голку для введення джгута. Голки зустрічаються двох типів: з бічним прорізом (мал. 15) і з вузьким прорізом на вістря голки (мал. 16). Окрім джгутів і голки, в набір ще входить штир з ребристою, схожою на напилок, поверхнею. В набір також може входити клей для просочення джгутів; останні можуть бути просочені спеціальним анаеробним складом, в цьому випадку клей не потрібен.
Ремонт шини починають з пошуку місця витоку повітря і видалення предмету, що викликав прокол. Якщо не вдається візуально визначити місце проколу, то без «дідівського способу» — ванни з водою не обійтися, поки немає кращого, а головне — більш простого способу визначення місця витоку повітря. При витяганні предмету, що викликав прокол запам'ятайте його розташування, це необхідне, щоб визначити напрям проколу. В отвір вводять штир з набору. Вводити штир необхідно в напрям проколу, який визначається під час витягання «винуватця» проколу. Потім накачують шину до робочого тиску і кілька разів виконують поворотно-поступальні рухи штирем (мал. 17а), видаляючи всі сторонні частинки з отвору
Якщо використовуються непросочені клеєм джгути, то додатково в отвір вводять клей, який також наноситься і на джгут.
|
Категорія: Поради бувалих | Додав: mvs (08.07.2011)
|
Переглядів: 1194
| Рейтинг: 5.0/1 |
| |
| | |
|
Пошук |
|
|
Реклама |
Block content
|
|
Форма входу |
|
|
Друзі сайту |
or-klakson.blogspot.com |
|
|