Головна
 
1100 Практичних порадСб, 22.07.2017, 05:37



Вітаю Вас Гость | RSS
Головна
Меню сайту

Категорії розділу
Зберігання [0]
Поради бувалих [4]
Поради спеціаліста [0]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Головна » Статті » Автолюбителю » Поради бувалих

Ремонт безкамерних шин
Для герметизації безкамерних шин часто використовують джгути, просочені анаеробним складом. Після введення джгута в отвір припиняється надходження повітря до анаеробного складу, останній заверждуеться, ліквідовуючи прокол.

Того, хто спостерігав за ремонтом безкамерних шин в шиномонтажі, напевно здивували простота операцій і час на їх виконання. Всупереч думці водіїв із стажем, ремонт безкамерних шин, набагато простіше від ремонту шин з камерами. Отже якщо ви навчилися міняти лампочки, що перегоріли, без звертання в автосервіс і вам це приємніше, ніж поїздки і присутність на сервісі, то можна навчитися і самим ремонтувати безкамерні шини. Найцікавіше, що безкамерну шину навіть не розбортовують, а саме це найнеприємніша і трудомістка операція при ремонті шин з камерами. Більш того, якщо вдалося знайти місце проколу шини, то її можна відремонтувати навіть не знімаючи з автомобіля.

Для ремонту безкамерних шин необхідний спеціальний набір для ремонту. У продажу є достатній вибір таких наборів. На вартість можна не звертати уваги, оскільки ці витрати швидко окупаються. Основним предметом будь-якого набору можна рахувати голку для введення джгута. Голки зустрічаються двох типів: з бічним прорізом (мал. 15) і з вузьким прорізом на вістря голки (мал. 16). Окрім джгутів і голки, в набір ще входить штир з ребристою, схожою на напилок, поверхнею. В набір також може входити клей для просочення джгутів; останні можуть бути просочені спеціальним анаеробним складом, в цьому випадку клей не потрібен.

Ремонт шини починають з пошуку місця витоку повітря і видалення предмету, що викликав прокол. Якщо не вдається візуально визначити місце проколу, то без «дідівського способу» — ванни з водою не обійтися, поки немає кращого, а головне — більш простого способу визначення місця витоку повітря. При витяганні предмету, що викликав прокол запам'ятайте його розташування, це необхідне, щоб визначити напрям проколу. В отвір вводять штир з набору. Вводити штир необхідно в напрям проколу, який визначається під час витягання «винуватця» проколу. Потім накачують шину до робочого тиску і кілька разів виконують поворотно-поступальні рухи штирем (мал. 17а), видаляючи всі сторонні частинки з отвору

Якщо використовуються непросочені клеєм джгути, то додатково в отвір вводять клей, який також наноситься і на джгут.
Категорія: Поради бувалих | Додав: mvs (08.07.2011)
Переглядів: 877 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Реклама
Block content

Форма входу

Друзі сайту
or-klakson.blogspot.com


Copyright MyCorp © 2017